TOUŽÍTE PO ZDRAVÉM PÁNEVNÍM DNU?

CHCETE SE VE SVÉM TĚLE CÍTIT ZASE JAKO DOMA?

Vycvičte si pánevní dno, které…

  • dělá pevnou a stabilní základnu vašemu tělu.
  • díky své síle odstraní bolesti zad, pánve i kyčlí.
  • zajistí, že se zbavíte úniku moči.
  • je centrem vzrušení a potěšení.
  • podpoří vaše bříško během těhotenství.
  • vás podrží po porodu.

Co v e-booku najdete?

122 stran

Detailně poznáte anatomii a funkci svalů pánevního dna. Porozumíte jeho obtížím a naučíte se, jak je vyřešit. Pochopíte souvislost pánevního dna a napřímeného držení těla.

11 praktických úkolů

Podíváte se sama na sebe z druhé strany.

12 názorných obrázků

Jasná představa vám pomůže při cvičení.

5 ukázkových tabulek

Snadno si dokážete sestavit svůj osobní tréninkový plán.

Kdo jsem a proč téma pánevního dna?

  • Jmenuji se Hana Panáčková. Jsem fyzioterapeutka a zakladatelka rehabilitačního centra Pohyb lidem. Mou vášní je problematika oblasti pánevního dna.
  • Můj velmi nepravidelný menstruační cyklus mě navedl ke zkoumání ženské cykličnosti, sexuality a také k problematice početí, těhotenství a porodu.
  • Díky propojení odborného teoretického základu, praktických i osobních zkušeností nacházím v tématu pánevního dna hlubší souvislosti, které mi pomáhají při hledání řešení obtíží spojených s dysfukcí pánevního dna.
  • Ukazuji ženám, jak znovu objevit sílu na dně své pánve.​

Trénink dělá mistra!

Pouhé přečtení e-booku nestačí. Proto jsou jeho součástí také dva praktičtí pomocníci, kteří vám budou vždy po ruce.

 

Pracovní listy


Seznam všech praktických úkolů.

Tabulky k zaznačení aktivity svalů vašeho pánevního dna.

Tréninkový deník na 8 týdnů.

Prostor k sepsání svých úspěchů.

Brožura Relaxuji, cvičím, dýchám


Jednoduché pozice podporující uvolnění svalů pánevního dna.

Čtyři ověřené cviky zaměřené na aktivaci svalů důležitých pro správné držení těla.

Dechová cvičení k podpoře rozvíjení hrudníku i k celkové relaxaci.

Doporučení, jak cvičit v těhotenství.

V čem vám e-book pomůže?

Pochopíte příčinu svých obtíží a jednoduché cviky vám pomohou se jich zbavit.

Když se vám nebude chtít cvičit nebo budete příliš unavená, podrží vás tréninkový deník.

Naučíte se vnímat své tělo a respektovat jeho potřeby.

Prohloubíte svou sexualitu a sebelásku.

Se mnou víte, do čeho investujete! Tady je malá ukázka.

E-BOOK MŮŽETE NYNÍ MÍT UŽ ZA 490 Kč. 

NENÍ TO  MOC?

E-book obsahuje informace, které jsem sbírala více než pět let. Své znalosti jsem získala magisterským studiem fyzioterapie, účastí na specializovaných kurzech a díky odborné praxi.

Hodinová lekce u fyzioterapeuta stojí minimálně 500 Kč. E-book obsahuje teoretické a praktické informace, které by vyplnily minimálně 4 osobní hodinová setkání.



Garance vrácení peněz

Dodržujete navrhovaný postup? Pravidelně cvičíte, a přesto se nic nemění?
Jestliže během třiceti dnů od zakoupení e-booku zjistíte, že se u vás neobjevil ani jeden ze slibovaných efektů, vrátím vám bez jediné otázky peníze.

Co na e-book říkají první čtenářky?

"Jsem velmi ráda, že jsem si e-book pořídila. Při čtení jsem si opět uvědomila, že bolesti nejsou normální a že své zdraví mám ve svých rukou. Autorka jasně popisuje fungování pánevního dna a jeho vazbu na funkčnost celého těla. Dozvěděla jsem se konkrétní informace, jak otestovat sílu svého pánevního dna, co dělat, když nefunguje a jak začít se změnou. Přínosné bylo také propojení tématu na fyzické i psychické rovině. I přes to, že je e-book psán odborníkem, laik slovům rozumí. Díky pracovním listům a sešitu se cviky jsem se hned po dočtení e-booku začala hýbat. Nechtěla jsem si na sebe šít bič. Zařadila jsem tedy cvičení jen 6x týdně v rozsahu 15 - 30 minut. Zatím cvičím 14 dní a výsledky se dostavují. Mám radost a cítím se lépe. A důležité uvědomění na závěr - mám doma malou dcerku a zároveň na částečný úvazek pracuji. Několik měsíců jsem se vymlouvala, že nemůžu cvičit, protože nemám čas a jsem unavená. Hloupost! Byla jsem líná a měla jsem špatně nastavené priority. Když nebudu 15 minut brouzdat internetem, stihnu cvičení a únava či bolest zad se zmírní."
Zdeňka
maminka a výživová expertka
"Jestli máte pocit, že vám v životě chybí šťáva nebo máte problémy jako únik moči či bolest při sexu, s kterými vám nedokáží pomoci lékaři, je čas začít pečovat o vaše pánevní dno s láskou a vědomě. Díky Hančinu e-booku s tím můžete začít už dnes v pohodlí domova. Nemusíte si hledat čas navíc k návštěvě fyzioterapeuta či setřásat ostych mluvit o tomto intimním tématu s cizincem. A kdo ví, třeba vás nakonec domácí seznamování s pánevním dnem inspiruje k hlubšímu sebepoznávání i mimo vaši komfortní zónu. Mě Hančiny informace nasměrovaly na cestu k radostnému sexu bez bolesti. Konečně po více jak deseti letech. Díky, Hani!"
Michaela
maminka a zahradnice

Bonus, který vás inspiruje

Veronika Hanzlíková - Jak jsem se dostala z nemoci a bolesti

Při koupi e-booku O pánevním dnu aktivně, získáte zdarma možnost začíst se do příběhu o tom, zda je možné znovu najít lásku po její tragické ztrátě a jak se dají přežít opakované potraty a ztráty nenarozených miminek.
Veronika v e-booku také píše o svém životě s ulcerozní kolitidou a Bechtěrevovou nemocí. Lze s těmito tzv. chronickými chorobami žít dobrý a spokojený život? A jak se v případě těchto tzv. chronických onemocnění postavit k jídlu a ke klasické i alternativní léčbě?
Nechte se inspirovat příběhem o lásce, odvaze a nečekané síle.

Nejčastější otázky před nákupem

Ano. Jestliže nemáte konkrétní obtíže jako jsou úniky moči, bolesti zad, pánve a kyčlí nebo potíže při sexu, může vám e-book pomoci  k lepšímu vnímání svého těla. E-book bude ve vašem případě sloužit také jako průvodce při prevenci vzniku případných obtíží.

Ano. Díky praktickým úkolům, které budete plnit v průběhu čtení e-booku začnete oblast svého pánevního dna i celé své tělo lépe vnímat. To vám pomůže při zjišťování aktivity svalů vašeho pánevního dna.

Ne. Součástí textu jsou ukázkové tabulky tréninkového plánu. Díky tomu uvidíte, jak plán vypadá a snadno pochopíte, jak jej sestavit pro sebe.

Ano. U každé pozice a cviku je fotka výchozího nastavení,  správného provedení i špatného provedení. Provedení cviku je také detailně popsáno. Zvolené cviky jsou jednoduché a vyzkoušené mnoha ženami před vámi.

V takovém případě bude efekt cvičení menší. Efekt se dostaví, ale později. Při sestavování tréninkového plánu jsem vycházela z ideální situace – tedy, že zvládnete cvičit 8 týdnů každý den. Ale v e-booku zdůrazňuji také důležitost respektu ke svému tělu. Někdy přijde velká únava a v takovou chvíli je pro tělo lepší jít spát. 

Ano. E-book je vhodný pro těhotné ženy, pro ženy bezprostředně po porodu, i pro ženy po ukončeném šestinedělí. V e-booku je část textu věnována této problematice. Také v brožuře Relaxuji, cvičím, dýchám jsou uvedeny informace, jak cvičit v těhotenství a na co si dát pozor.

Přeji vám, ať je pro vás objevování oblasti pánevního dna radostí a inspirací.

 

Potřebujete se ještě na něco zeptat? Napište mi nebo zavolejte.

 

+420 777 962 362
hana@pohyblidem.cz
www.pohyblidem.cz